Eipä mitään erikoista. Paitsi tietysti että itkin, nauroin katkerasti, olin vihainen, tein virheitä, pelkäsin jotain aivan turhaa ja hymyilin. Miksi itkin? En tiedä, se saattoi johtua siitä että itkeminen on minulle tapa purkaa tunteitani, tein rättikässän tunnilla virheen ja pahoitin mieleni ja koko viimeviikon paineet purkautuivat. Aloin itkeä. En siis sillä tavalla että paruin suoraan huutoon vaan kyyneleet vain kohosivat silmiini.

Asia oli mikä hymyilytti minua tänään koulussa oli se kun joku minun luokkalaiseni huomautti tänään:

"Yök. En ymmärrä itseäni".

Eli tunteita minulla kyllä tänään riitti. Tämän lisäksi aloin tänään taas kehitellä laulua.

"Saumat täytyy purkaa.

Alusta aloittaa.

Ei auta vaikka mulle sanotaan,

on moni muukin tehnyt virheen saman.

Muisto virheestä jää

pysyvästi sydämeen.

Älä näin tee..."

 

Niin ja sitten mikäli jotakuta kiinnostaa olen instagramissa nimellä taiteijiatar. Että menkääs follaa mua ja tykkäilee mun piirrustuskuvista X)