Tänään minun tuli käytyä yhden kaverini kanssa keskustelu, siitä että taikuuttta on oltava olemassa. Minun mielestäni taikuutta on olemassa jollakin tasolla. Huom! En tarkoita taikuudella sellaisia silmänkääntötemppuja mitä jotkut taikurit tekevät vaan sellaista ns. Puhdasta magiaa. Taikuutta on olemassa, sillä kaikki luonnonilmiöt, ajatusten luku, pfoteetat ja ennustukset eivät ole selitettävissä ärjen rajoissa. Sitä en tiedä mistä taikuus on tullut, mutta sitä on pakko olla/ollut joskus olemassa. Miten muuten selittäisitte kaikki noidat jne. Taikuus on ehkä niin vahavaa että emme huomaa sitä ja ehkä siitä on tullut jokapäiväinen asia. Tai sitten se on kätketty visusti sumun peittoon, mutta joskus se sumupeitto rakoilee ja maailmaamma pääsee hitunen taikuutta. 

Nyt joku varmasti väittää että olen hullu tai sitten olen lukenut liikaa kirjoja. Mutta ei. Taikuutta on olemassa ja jossain tuolla kaukana on paikka jossa asuu "noitia ja velhoja". Minä uskon niin. Jos vain pitäisitte silmänne auki, niin huomaisitte miten jokin yliluonnollinen voima vaikuttaa meihin. Minä en väitä ettäkö minä osaisin taikoa tai että kannustaisn teitä hulluuksiin. Näin minä ajattelen taikuudesta. Sitä on minun mielestäni olemassa, ainakin j

ollain psyykkisellä tasolla.